Saturday, May 23, 2009

013 "...undecided2..."

I don't know.
What I will do next.

work?
maybe...

or further study?
will be...but long way to go.

or change my destiny?
It must be...a programmer, perhaps?

I don't know.
What I really good at?
What is the best for me?
architecture? is it?

I don't know.
I kind of confused now.
me, myself don't think I'm suit to be an architect.
so what should I be?


"O Allah, the Greatest of all. Please help your poor servant to decide. I don't have the courage to further my study as I am not so good as others. I want to work but I'm afraid I can't do the work. O Allah, give me strength to move forward and decide what I really want to be.You know what is better for me.Please make a decision for me, Ya Allah ya RAbbal'Alamiin. Amiin"




4 comments:

Izuan Idris said...

buat solat istikarah (sori, aku memang tak reti eja...)
nescaya Tuhan bagi petunjuk...
btw, aku rasa ko sesuai jual cd la iman, gaya dah ada dah...
cuma ley develop lagi skill utk berniaga tue...
ngeeEE~~

atom28 said...

hmm.dalam usaha la nih. tapi takder petunjuk yang betul2 lagi.

haha.adian lagi sesuai. sebabnye cerita2 ak tak ramai tgk. cerita2 adian ramai yang tgk.tumpang lalu yer, adian.hahaha...


takder maknenyer nak jual cd. kalo citer tu ak punye takpe gakla. dahla dapt free2 jerkan.ish3. tak baik2. kalo amik modal harga dvd jer boleh la... :P

WILAYAH BABA said...

kawen laa...aper lagi...

hahaha...

:P

atom28 said...

haha.
calon pun takder.
nak kawen celah mane??
ish3